14 Mayıs 2013 Salı 13:45

Supratall Yorumları
 Supratall yorumları arasında ise çok olumlu sonuçlar alındığı söylenmektedir. Supratall yorumları arasında kullanan kişilerin 4 cm kadar uzadığı ve istenilen olumlu sonuçları aldıklarını görüyoruz. Tabi ki bunlar sadece araştırdığımız ve kullanıcı yorumları olarak sunulmaktadır.  
 
 Sizlerde kendi supratall yorumlarını dikkat alırken doktorunuzda danışmalı ve önermesi halinde kullanıma başlamalı ya da devam etmelisiniz. Bu ürün gerekli olan mineralleri sizlere vererek ve böylelikle büyüme hormonu salgılayarak daha da uzamanızı sağlayacaktır. Sizlerde kullanarak yorumlarınızı bize iletebilir ve daha sonraki kullanıcılara fikir verebilirsiniz. 
 
 Supratall son yıllarda çıkan ve büyüme döneminde durmuş horonları durdurma yönünün tam tersinde çalışan ve size yardımcı olacak bir üründür. Bu sebeple dilediğiniz gibi kullanabilir ve faydasının olup olmadığını kendinizde görebilirsiniz.  








--------------------------------------------------------------------------------------------------------------







Supratall İçeriği



Supratall Kullanımı



Supratall Yorumları


Resul Perçemkaya · Takip Et · DAVRAZ KAYAK MERKEZİ'de Kayak odası
yaşın 20"nin altındamı peki?


Berrin Uzun
batuhan nekadar süre kullandın bunu


Afra Ünal · Takip Et
Gerçekten boy uazatıyor mu ?


Afra Ünal · Takip Et
Gerçekten boy uazatıyor mu ?


Çimen Turgay · Gaziantep Üniversitesi Araştırma ve UyguLama Hastanesi'de Stajer Öğrenci
meltem hanım boyunuzda uzama oldumu cvp verir seniz sevinirim


Ibrahim Albayrak ·  Yokluk bu
ya gerçekten etki ediyomu


Hasan Ucuz · Körfez endüstri meslek lisesi
EN FAZLA KAÇ CM BOY UZAR


Mücahit Temur
gerçektende işe yarıyomu ben taekwandocuyum boya ihtiyacım var


Göksu Kıran
meraba bn göksu daha 16 yaşındayım ama boyum 152 bu ilaç işe yarar mı bende de aynı etki olur mu bu arada siz kaç yaşındasınız ?


Emre Kurt
Arkadaşlar gerçekten bu ilac yararlı mı ?


Murat Şahin
gerçketn işe yarıyorumu ben 22 yaşındaym


Melih Bayer · Takip Et · Sex okulunda'da Vurucu tim
meltem gerçekten faydasını gördün mü bu ürününn bende almak istiyorum yardımcu olursan sevinirim


Hasret Mungan ·
gerçekten yararlımı yararlıysa alalyım ben
yan etki yaratmıyorsa ...


Gönlümün Gözdesi · Kocaeli Üniversitesi - Kocaeli University
belli bi kullanım yaşı var mı acaba ?


Revne Oknat · Takip Et · Anafartalar lisesi
ilacın isminiş bana mesaj olarak yollrmısınız


Adil Yavuz · Anadolu Ticaret Meslek Lisesi
gerçekten bı sonuç aldınız mı meltem hanım 


Selhan Alemdar · 32 yaşında
meltem gercekten faydasını gördünmü,yaş sınırı varmı pki..
0

Sümeyra Yayla
gerçektenmi ben 25 yaşındayım acaba olurmu 5 cm daha ...lütfen cvb verin :(


Sahra Nez · Takip Et · FENİX ORGANİZASYON'da çalışıyor
meltem peki herhangi bi hormon bozukluğu yaşadın mı


Gülümser Özdemir
meltem hanım günde kackere kullancaz bu ilacı hergün mü alcaz bi yerdım edermisiniz nasıl kullancaz


Mia Zaydi · Takip Et
kesinn warmıı gerçektenn 


Ateş Ate · Takip Et · İzmit
sabah ve aksam kulanıyorsun yemek yemeden 1 saat önce


Halıme Bozkus
2 ayda 4cm ilginç, sen inanıyormusun yazdığına??


Ipek Bostancı · Daha yok Lan dur bRaz :D
Arkadaslar 14 yasındayım boyum 145 aRKADASLarıma gore cok kısayım ve kotu hıssedıyorm. yararı oluyosa alıcam. Lutfn yardmcı olun


TC Muharrem Kaynak · Takip Et · Babam Sağolsun Holding :)'da Genel Müdür
var
herkez kullanıyo öneririm


Adil Yavuz · Anadolu Ticaret Meslek Lisesi
aynen ya bende bı umutla bekliyorum benım boyda 1.60 azcık daha uzamak ıstıyorum


Mikail Topalak · Kafama göre meslek lisesi. :D
bence kullanmalısınn çok güzel ve yararlı bi ürün bence zararı sıfır faydasını göreceksin zaten kullanırsan . . .


Mikail Topalak · Kafama göre meslek lisesi. :D
bence kullanmalısınn çok güzel ve yararlı bi ürün bence zararı sıfır faydasını göreceksin zaten kullanırsan . . .


Ayşen Dönertaş · Takip Et · 155 abone
Ya ben 20yaşına girdim daha yeni boyum 1.50 sağlıklı sonuç alabilir miyim k i?7cm uzmk istyrm ve sağlık açısından bir sorun oluşur mu ?


Sefa Yalçın · Takip Et · Ana Okulu Terk
kullan derim kesin sonuc alırsın ben kullan dım 4 5 santime kadar uzadı ve kullanmaya devam edecem ama düzenli kullanım gerektiren bişey


Mahmut Demir · Turkcell Aksoy İletişimde'de çalışıyor
al o zaman kullan fayası olabliri belki.
Yanıtla · Beğen · 15 Mayıs, 23:22

Gözde Nur Özcan · Mopak EndüSTRi MesLek Lisesi
ya ben 21 yaşındayım boyum 1.58 ama çok zayıf olduğumdan boyumdan şikayetçiyim erkek arkadaşım intrnt sitesindekilere inanma reklam hepsi dio ama yorumlara bakıyorum almak istiyorum bu seferde gerçekten işe yarıcaksa alıcam yardımcı olurmusunuz


Gözde Nur Özcan · Mopak EndüSTRi MesLek Lisesi
ya ben 21 yaşındayım boyum 1.58 ama çok zayıf olduğumdan boyumdan şikayetçiyim erkek arkadaşım intrnt sitesindekilere inanma reklam hepsi dio ama yorumlara bakıyorum almak istiyorum bu seferde gerçekten işe yarıcaksa alıcam yardımcı olurmusunuz


Nisa Ötgen · Takip Et · İstanbul
bence al 


Sefa Yalçın · Takip Et · Ana Okulu Terk
cvp veremedim faceye yazmaşlar ama neyse kullanmak isteyen arkadaşlar kullanın yararını ve deyişimi fark edersiniz emin olun hala kullanıyorum 


Gül Çelik · Takip Et · 241 abone
peki sürekli kullanırsak 3 cm den fazlasını görebilirmiyiz ne kadara kadar uzayabiliriz yani ?


Ezel Can · Takip Et · Kendi işim'de çalışıyor
sabit üç ay kulanılacakmış ortalama 6 ile 8 santim arasında uzar 


Sefa Yalçın · Takip Et · Ana Okulu Terk
SLM UZARSIN MERAK ETME BEN 2 AY KULLANDIM 4 5 SANTİME ULAŞDI KULLAN AMA DÜZENLİ 


Emrah Daş · Şerefsiz İsrail'i Şiddetle Kınıyoruz ! ( Müslüman İsen Katıl )'da çalışıyor
abi doğrumu diosn ya Allah için dğru sölermisn normalde ınanmıorm bn böyle şeylre


Türkan Dilsiz · AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ
slm ben bu ilacı yeni gördüm gercekten işe yarıyosa alim bende ya


DamLa Doğa · Takip Et · Atışalanı Lisesi · 
gercekten etkılımı lutfennnnnn biri yardım etsinnnnnnn


T C Mehtap Çalımbay
Menisa Korkmaz ..menısa hanım geercekten etkılı mı bu. bır ayda kac santım uzadınız.


Selim Deniz · Henüz yok
evett etkili ben bugunn ilk aldım kulandımm insaN hissediyorr


Murat Seven · Yok lan
Evet etkili inanmazsanız ekleyin beni faceden gerçekliğinin değerini anlatayım sizlere


Murat Seven · Yok lan
Evet etkili inanmazsanız ekleyin beni faceden gerçekliğinin değerini anlatayım sizlere


Sedat Elitaş · Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi
kullanıyormusun sen peki ?


Berkant Ateş · Takip Et · Kendi işimi kendim yaparım'da çalışıyor
bnmkücklükte uzarmı acaba 21 stm de 25 sntm filn olsa daha iyi olurdu :D
 

Onur Inanç
evt ben kullandım 4 cm uzadı boyum 
 

Başak Atalay · Takip Et · Family Ajans'ta çalışıyor · 621 abone
Merhaba arkadaşlar ben 3 aydır kullanıyorum boyum 6 cm uzadı şuan 1.80 boyundayım çok mutluyum güvenim tamamen yerine geldi 1 ay daha kullanmaya devam edicem.
 

Beyaz Yaka
başak hanım yaşınızıda yazarmısıznız....acaba ergenlikten sonra işe yarıyor mu bilmek istiyorum ?
 

Koç Koçoğlu · Takip Et · Muğla Üniversitesi
gerçekten mı?
 

TC Hüseyin Güney · Takip Et · Güney gıda'da Patron.
başak gerçekten uzuyormu insan
 

Erdile Çıra · Ege Üniversitesi
kaç yaşındasın?Her yaşta etkili mi?
 

Derya Gülen · Özel kalamış lisesi
Çok ciddi bir şekilde faydasını gördüm. Boyum uzasın diye yapmadığım spor denemediğim yöntem kalmamıştı. Hiç birinde alamadığım etkiyi supratall ile aldım. Kullanmaya devam edicem, istediğim sonuca ulaşmama bi kaç cm daha kaldı.
 

Merve Bozkurt · Pamukkale Üniversitesi
cidden işe yarıyomu
 

Mevlüt Ceylan · Takip Et · Kocaeli Üniversitesi
nasıl kaç cm uzdınız:?
 

Yasin Bektaşoğlu · Takip Et · Keni işimin patronuyum'da Patrón
gercekten faydası varmı sevılay
 

Merve Yılmaz
peki kaç cm uzadın? ne kadar suredeeee
 

Esranur Yıldız Ulukaya · Açıköğretim lisesi okudu
valla süpermiş ya bende mi alsam
 

Gizem Şanlı · Kendi işimin patronuyum :)'da çalışıyor
yha gerçekten uzadınız mı sağLık için bi probLem var mı samimi oL Lütfen... ayda kaç cm uzuyosunuz? 
 

Ahmet Kılıç · Takip Et · İzmit, Kocaeli
deya söylemisin bu ürünlerin faydası vamı eklermisin bende almak istiyorum
 
Süleyman Hilmi Kazi
kaç ay kullanıyorsun peki benim yaşım 26 olur mu
 

Kader Karakuş
YAŞ SINIRI VARMI PEKİ
 

Melih Koray · Özel Doğan Koleji
Hedefine ulaşınca kullanmaya devam et, NBA 'de oynarsın belki :) 

Ben kullandım, 14 cm'den 21 cm'e çıktı şiddetle tavsiye ediyorum..
 

Nilay Rodoplu · Uludağ Üniversitesi
ilacın faydasını gören arkadaşlar yaşınız kaç onuda eklerseniz sevinirim ona göre almaya karar vericem:))
 

Özqe Arı · Takip Et · Kumpir Box'da Yemek · 252 abone
bnımde denıcem
 

Baykal Merve · Takip Et
peki hiç bi yan etkisi yok mu? ne kadar güvenebilirm?
 

Serkan Şahin · Istanbul anadolu lisesi
kardeşim kullanıyor herhangi bir yan etkisi yok..
 

Nida Gül · Takip Et · Dokuz Eylül Üniversitesi İlahiyat Fakültesi
Serkan Şahin etksini gordü mü peki
 
Haşin Jgolo Doguş · Istanbul Şişli Lisesi
peki kardeşinde uzama oldumu ? işe yaradımı
 

Betül Öztürk · Takip Et · Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
yan etkısının olmadgına emın mısısnz ??
 

Dilek Sancaroğlu
şişenin içinde kaç kapsül var
 9

Kader Civek
Boyum 1.63 Ama biraz daha uzamak istiyorum 1.70 olmak istiyorum kullanırsam boyum uzar mı yardımcı olur musunuz yha
 

Emre Göker · Takip Et · Kahramanmaraş sütçü imam üniversitesi
GERÇEKTEN DOĞRUMU ARKADASLAR YASIM 23 MÜMKNMÜ BU YASTAN SONRA LÜTFEN BİLGİ?
 

Defne Kamacı
ya işe yarıyormu? ben 11 yaşındayım 1.37 boyundayım sınıfın enn kısasıyım lütfen cevap verin etkisi varmı
 
Hüseyin Özdurmaz · Toyota of Dallas'ta çalışıyor
boyu uzuyor gercekten :D
 

Evşen Başeymez · Takip Et · Bodrum İhtisas Spor'da Smaçör · 283 abone
boyum 1.75 , 18 yaşındayım ve voleybolcuyum fakat 3 senedir boyum uzamıyor daha iyi olmak istiyorum.denesem boyum uzarmı?
 
Manu Del Moral · ZeytinBurnuSpor'da Oyuncu
denemelisin
 

Leyla Nalbant Gürgöl · Maltepe anadolu meslek ve meslek lisesi
YA BE 26 YAŞINDAYIM ALSAM Bİ İŞE YARAR MI ECZANELERDE SATILIYOR MU PEKİ LÜTFEN CVP
 
Mahsun Gencer · Babam çok zekisin okumana gerek yok dedi :
vallla aldım iki hadtadır kullanıyom bir fayda bekliyom alllahtan ancak o vesile olabilir şifa yı alllahtan diliyorum inşalllah uzar boyum 163 cm sevgilim bile benden uzun çok kötü bir durum bu
 

Esra Sancaktar · 9 Eylül Üniversitesi
peki doğum yapmış 32 yaşında bir kadın içinde etkilimi acaba :??
 

İpek Ede
Arkadaşlar gerçekten faydası oluyor mu? Boy uzamasında gözle görülür bir farkın olabilmesi için ( 4- 5 cm kadar) kaç ay düzenli olarak kullanılması gerekir? 164 boyundayım boyumun 170 olmasını istiyorum. 6 cm uzayabilmek için kaç ay kullanmalıyım? Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden çok teşekkür ederim. Hemen 3 kutu sipariş verdim.
 
Aslı Çelik · Prof.dr.muzaffer kula lisesi
ya arkadaslar bu gercekten bir işe yarıyormu boyum yaşıma göre cok kısa daha önce hiç birsey denemedim derettütteym eger yararını gördüyseniz lütfen cevap yazarmısınız...


Hülya Can · Eskişehir Anadolu Üniversitesi
ya gerçekten doğrumu güvenebilirmiym bende almak istorm.
Yanıtla · 2 · Beğen · Gönderiyi Takip Et · 13 Mayıs, 18:40

Adem Tonbul · İzmit
AL AL ISE YARAR


TC Selin Demir
arkadaşlar ben gerçekten almak istiyorum boyum kısa ama işe yarıyormu öğrenmek istiyorum cevabınızı bekliyorum


Selvi Emre · Takip Et · Kendi işimin patronuyum'da Genel Müdür
bakalım 3 kutu aldım yorum yazacagim buraya hergün


Selin Güven · Bartın Devlet Hastanesi'de Hemşire
emre bey bi sonuc alıyor musunuz


Tuğba Hırçın · Takip Et · Hayat lisesi
faydasıolmasa satmazlar


Mislina Lessia · Bostancı, Istanbul, Turkey
lütfen banada yardımcı olun


Manu Del Moral · ZeytinBurnuSpor'da Oyuncu
90 gün içinde faydasını görceksniz


Ortega Ariel
internetten araştırdım biraz ama doktorlar bunun mümkün olmadığını söylüolar, fakat burdaysa canlı örnekleri, insan neye inanacağını şaşırıo ama keşke bu doğru olsa



Meltem Küçük · Kütahya Kılıçarslan Anadolu Lisesi
2 aydır düzenli kullanıyorum faydasını gördüm. boyum 4 santim uzadı güvenim yerine geldi. 1 ay daha kullanmaya devam edicem.
 

Soner Ertuğrul · Takip Et · Tarsus
cıddımısın
 
Resul Perçemkaya · Takip Et · DAVRAZ KAYAK MERKEZİ'de Kayak odası
yaşın 20"nin altındamı peki?
 

Sadık Aksu · Takip Et · Çorum'da çalışıyor
ohaaaa daha ne
 

Sadık Aksu · Takip Et · Çorum'da çalışıyor
ohaaaa daha ne
 

Berrin Uzun
batuhan nekadar süre kullandın bunu
 

Göksu Kıran
meraba bn göksu daha 16 yaşındayım ama boyum 152 bu ilaç işe yarar mı bende de aynı etki olur mu bu arada siz kaç yaşındasınız ?
 
Melih Bayer · Takip Et · Sex okulunda'da Vurucu tim
meltem gerçekten faydasını gördün mü bu ürününn bende almak istiyorum yardımcu olursan sevinirim
 
Ayşen Dönertaş · Takip Et
Ya ben 20yaşına girdim daha yeni boyum 1.50 sağlıklı sonuç alabilir miyim k i?7cm uzmk istyrm ve sağlık açısından bir sorun oluşur mu ?
 

Ipek Bostancı · Daha yok Lan dur bRaz :D
Arkadaslar 14 yasındayım boyum 145 aRKADASLarıma gore cok kısayım ve kotu hıssedıyorm. yararı oluyosa alıcam. Lutfn yardmcı olun
 

Ismail Burak Gökçe · Mustafa Kemal Üniversitesi
faydası var evet 17 yaşındaki bayan kullandı tanıdığım 9 cm uzadı 1 kutu kullandı sadece
 

Esin Kutluay · Dumlupınar Üniversitesi
MRB BENDE ALDIM 3 KUTU ARKADAŞIMLA BERABER KULLANIYORUZ 1 HAFTA OLDU HİÇ BİR YAN ETKISINI GÖRMEDIM GAYET NORMALIM İNŞ UMDUĞUM BOYA KARIIRIM EN UFAK BI GELİŞMEDE SİZE SÖYLERİM AMA YAN ETKISI YOK INANIN BNDE ETKILENİP ALDIM..
 

Manu Del Moral · ZeytinBurnuSpor'da Oyuncu
haklısınz hç bir şeklde yan etkisi yoktur
 

Gül Çelik · Takip Et · 156 abone
peki sürekli kullanırsak 3 cm den fazlasını görebilirmiyiz ne kadara kadar uzayabiliriz yani ?
 

DamLa Doğa · Takip Et · Atışalanı Lisesi · 300 abone
gercekten etkılımı lutfennnnnn biri yardım etsinnnnnnn
 

T C Mehtap Çalımbay
Menisa Korkmaz ..menısa hanım geercekten etkılı mı bu. bır ayda kac santım uzadınız.
 

Murat Seven · Yok lan
Evet etkili inanmazsanız ekleyin beni faceden gerçekliğinin değerini anlatayım sizlere
 
Dilek Sancaroğlu
şişenin içinde kaç kapsül var
 

Özqe Arı · Takip Et · Kumpir Box'da Yemek · 216 abone
bnımde denıcem
 

Derya Gülen · Özel kalamış lisesi
Çok ciddi bir şekilde faydasını gördüm. Boyum uzasın diye yapmadığım spor denemediğim yöntem kalmamıştı. Hiç birinde alamadığım etkiyi supratall ile aldım. Kullanmaya devam edicem, istediğim sonuca ulaşmama bi kaç cm daha kaldı.
 
Merve Bozkurt · Pamukkale Üniversitesi
cidden işe yarıyomu
 

Mevlüt Ceylan · Takip Et · Kocaeli Üniversitesi
nasıl kaç cm uzdınız:?
 

TC Sergen Uludağ · Takip Et · Kullar Kocaeli Meslek Yüksek Okulu
gercekten uzuyormu boyum 169 falan 75 olsun istiyorum cevap bekliyorum ama gercekse söyleyin
 

Yasin Bektaşoğlu · Takip Et · Keni işimin patronuyum'da Patrón
gercekten faydası varmı sevılay
 

Merve Yılmaz
peki kaç cm uzadın? ne kadar suredeeee
 

Esranur Yıldız Ulukaya · Açıköğretim lisesi okudu
valla süpermiş ya bende mi alsam
 

Gizem Şanlı · Kendi işimin patronuyum :)'da çalışıyor
yha gerçekten uzadınız mı sağLık için bi probLem var mı samimi oL Lütfen... ayda kaç cm uzuyosunuz? 
 

Başak Atalay · Takip Et · Family Ajans'ta çalışıyor · 469 abone
Merhaba arkadaşlar ben 3 aydır kullanıyorum boyum 6 cm uzadı şuan 1.80 boyundayım çok mutluyum güvenim tamamen yerine geldi 1 ay daha kullanmaya devam edicem.

Emre Göker · Takip Et · Kahramanmaraş sütçü imam üniversitesi
GERÇEKTEN DOĞRUMU ARKADASLAR YASIM 23 MÜMKNMÜ BU YASTAN SONRA LÜTFEN BİLGİ?

Defne Kamacı
ya işe yarıyormu? ben 11 yaşındayım 1.37 boyundayım sınıfın enn kısasıyım lütfen cevap verin etkisi varmı


Merve Baykal · Takip Et
peki hiç bi yan etkisi yok mu? ne kadar güvenebilirm?

Serkan Şahin · Istanbul anadolu lisesi
kardeşim kullanıyor herhangi bir yan etkisi yok..


Nida Gül · Takip Et · Dokuz Eylül Üniversitesi İlahiyat Fakültesi
Serkan Şahin etksini gordü mü peki


Osmanli Tolga Çal · Takip Et · HADİSE GİYİM'de çalışıyor
ufaklıklarda uzarmı diye soranlar var ya :D türk insanı abi


Ecesu Erdem · Takip Et
BENDE ALDIM 2 GÜNE ELİMDE OLUR BAKALIM FAYDASI OLACAKMI??


Cemre Ünal · Pınarbası, Izmir, Turkey
gerçekten etkisi var mı?

Rüstem Kıvrak · O ŞİMDİ ASKER DE'de NASILSIN DİYE SORMA,ÜLKEM GİBİYİM İŞTE,BİR YANIM KAN,BİR YANIM GÖZYAŞI ....
var ben de kullan dım 1 sene yakın boyum 8 cm uzadı ilk başladığımda 1.70 tim şimdi ise 1.78 cok memnum sıkıntısı olanlar mutlaka denemeli

Celal Nese AsLan · Eskişehir Anadolu Üniversitesi İşletme
yan etkisini gördunuz mu pekı


Evşen Başeymez · Takip Et · Bodrum İhtisas Spor'da Smaçör · 216 abone
boyum 1.75 , 18 yaşındayım ve voleybolcuyum fakat 3 senedir boyum uzamıyor daha iyi olmak istiyorum.denesem boyum uzarmı?


Manu Del Moral · ZeytinBurnuSpor'da Oyuncu
denemelisin


Cenk Boran · Takip Et · Izmir'de Oyuncu
Bende boyumun uzamasını istiyorum 170 boyum 180 olsun yeter yardımcı olursanız sevinirim kullanan arkadaşlar ..


Mislina Lessia · Bostancı, Istanbul, Turkey
lütfen banada yardımcı olun


Manu Del Moral · ZeytinBurnuSpor'da Oyuncu
90 gün içinde faydasını görceksniz


Başak Özge Boybay
gerçekten işe yarıyor mu 23 yaşındayım bilgi verirseniz sevinirim..?


Aslı Çelik · Prof.dr.muzaffer kula lisesi
ya arkadaslar bu gercekten bir işe yarıyormu boyum yaşıma göre cok kısa daha önce hiç birsey denemedim derettütteym eger yararını gördüyseniz lütfen cevap yazarmısınız...


Elif Kılıç
arkadaşlar peki her yaş için geçerlimi ?


Meltem Kıralli · İzmir
her yas için gecerlımıdır pekı cvp verırsenız sevinirm...


TC Hayri KÇük
Daha bugün aLdım iLk hapımıda yuttum bakaLımm görcez (: 3kutu istifLedim doLabıma inşaLLah faydasını görürüm..


Inci Aksoy · Takip Et
arkadaşlar 3-4 cm ihtiyacım var gerçekten faydası oluyor mu ve ne kadar sürede fayda sağlıyo kaç ay kullanmam gerekiyo? cevaplarsanız çok mutlu olurum


Manu Del Moral · ZeytinBurnuSpor'da Oyuncu
3 ay kullanın verimini alacksnız


Cool Teens TR
Arkada;lar bunu suruyormuyuz iciyormuyuz


Halil Ormanşahin · Takip Et · Modifiye (suç Degil Yaşam Tarzi)'da Project Manager · 36.183 abone
Bende denıcem bakaLım ıns uzar.


Nurhak Evren · Hayat Boş Eğlen Coş !!! xD'da çalışıyor
Arkadaşlar ise yariyor mu ben istedim ve cok umutlandim


Süleyman Balandı · Takip Et · Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi
ya arkadaşlar hangi yaş aralığı için geçerli.


TC Mehmet Ali Cihan · Yenilevent Lisesi
nasıl güvenicez yan etkisi var mı?


Aslihan Yiğit
Esin hanım kullanmaya başladığınızdan beri boyunuzda uzama oldumu? Kullanmaya başlama tarihinden bu yana bir ayı aşmışsınız sonuç nedir?


Metin Uysal · Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi
gün içinde alınan saatin kaç olduğunun bir önemi olduğunnu sanmıyorum..Önemli olan sabah ve akşam yemeklerden bir saat önce alabilmenizdir ve lütfen en az bir ay kullanmadan sonuç almayı beklemeyin..


Emre Köroğlu · Takip Et · Oddü üniversitesi
ben 15 yasındayım kullanmamda bir sakıcas ıvarmı 159 cm boyum


Yasin Bektaşoğlu · Takip Et · Keni işimin patronuyum'da Patrón
arkadaslar gercekten fafdası varmı


Nazlı Yılmaz
1 aylık kullanım sonucu bi etkisi var mı acaba ne kadar uzuyabilirim?


Manu Del Moral · ZeytinBurnuSpor'da Oyuncu
90 gün içinde faydasını görcksniz


Eyüp Sömer · Takip Et · Van'da Hayat buysa gerisi sende kalsın gülüm
arkadaşlar nasıl bir ilaç iyimidir yoksa değil midir alsamı almasamı


Mustafa Al · Takip Et · Daha liseyi bitirmedİk :)
tavsiyelerinize inanarak bende kullanacam dedıgınız gıbı etkısı olacakmı???


Halil Yılmaz · Takip Et
evt arkadaşlar ben 1 aydır kullanıyrm gercekten 2 cm uzamışım omuz bölgeleride 1 2 cm genişledi boyum 1,81 oldu inş sizlerede faydası olacaktır


Fatıma Nur Gokçen
gerçekten faydası varmı kullanmak istiyorum ona göre


Fatıma Nur Gokçen
o değilde birazdaha uzun olmak isterdimm :)


Enes Demir · Takip Et · İzmir Vali Nevzat Ayaz Lisesi
gerçek ten böyle bişey varmı varsa süpür olur benim boyumda kısa bizim ailede herkezin boyu uzun benim boyum kısa bide bu ilacın fiyatı nekadar
Yanıtla · Beğen · Gönderiyi Takip Et · 12 Ocak, 21:00

Mertyu Poas
polen içeriyor mu bu ürün


Yunus Aydın · Takip Et · Macro Digital'da çalışıyor · 1.728 abone
benim yaşım 12 13 e 45 gün kldı 13 sayılır yaşım ben kullanmak istiyorum yaşımdan dolayı etki gözükmeme veya zararı olur mu ? 144 cm boyundayım


Ümit Metin · Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
gerçekten işe yarıyomu ya?


Selman Ay · Takip Et · Antalya
açıkçası ben 2 ay kullandım boyumda 4 cm'lik bir uzama meydana geldi, tavsiye ederim... twitter.com/selmanay07


Hamit Karakah
Gerçekten etkili mi kullanan arkadaşlar lütfen yardımcı olun.


Manu Del Moral · ZeytinBurnuSpor'da Oyuncu
ben kullanmadım fakat arkadaşlarımda faydalarını gördüm ....


Funda Ümit Şakıyan · 19 Mayıs üniversitesi
Arkadaşlar sirtimda bir egrilik söz konusuydu kamburluk gibi gözle görünür biçimde düzelme oldu hem de 1 ayda. Boyumda da 3 cm lik bir artış var. Uzun bir süre daha kullanmayi düsünüyorum.


Yaren Hüzün · Anadolu üniversitesi iktisat fakültesi
gercekten kullanıp yararını gördünüz mü


Gizem Ersoy · GOP Kız Meslek Lisesi
yazdıklarınızda cıddımısınız yaşınız kaç doğruysa bende hemen almak istıorum

Funda Ümit Şakıyan · 19 Mayıs üniversitesi
Neden ciddi olmayayım anlamadım. 26 yaşındayım. bunun yaşla ilgisi olsa zaten baştan kullanmazdım.


Özgür Ozan · Ankara
Dilara Ferik arkadaşlar ben tıp doktoru olarak bu tür şeylere inanmam ve onaylamam ama.İçeriğini incelediğimde büyüme hormanlarını harekete geçeirecek bileşimler mevcut..Uzayabileceği ihtimali var..Kullananlar sabırla kullanmaya devam etsinler.


Kadir Kılıç · Takip Et · ŞEREF OTOMOTİV
yazdıklarınızda cıddımısınız yaşınız kaç doğruysa bende hemen almak istıorum
4

Bahadır Kök · Kılıçarslan Lisesi
benim kız kardeşim kullandı kendisi akademiye girmek istiyordu fakat boyu 1,57 buda yeterli değildi. supratall ile 3 santim uzadı seneye başvurularını yapacak inşallahda olacak


Mislina Lessia · Bostancı, Istanbul, Turkey
siz ciddimisiniz gercekten ...dd


Esin Kutluay · Dumlupınar Üniversitesi
çok sevindim inş bnde uzarım ıkı hafta oldu ama :)


Serpil Vural Paşa · Takip Et · Tepecik sağlık meslek lisesi
esin hanım kullanıyormusunuz fark varmı faydalı ise bende istiyorum


Esin Kutluay · Dumlupınar Üniversitesi
VALLA BEN IKI HAFTA OLDUM KULLANMAYA BAŞLAYALI BI KASILMA FALAN OLUYO AMA FARK YOK DAHA YENİYİM YANİ AMA YAN ETKISI YOK EMIN OLUN OLUN BNDE SIZ GBİ DENEMEKTE FAYDA VAR DIYEREKTN KULLANIYORUM INŞ UZATIR EN UFAK GELİŞMDE YAZICAM ÇÜNKÜ BURDAN ETKILENIPTE ALINIYO ZARARI FALAN YOK YANİ 


Akın Günal · Takip Et · Mehmet seyfi eraltay lisesi izmir
ben kullandım 9 santim uzadım


Bahar Arbağ
Akın Günal kaç ayda 9 cm uzadınız

Misafir Avatar
İsim
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Misafir Avatar
ELMASS 10 ay önce

24 yaşindayim yaklaşik bir aydir kullaniyorum ama değişen bir şey yok normal mi aceba aydınlatan biri olursa sevinirim..

Misafir Avatar
ŞAKİR POLAT 1 yıl önce

supratall ürünü 15 yaşında oğluma 3 kutu getirttim iştahını kesti mide bulantısı yaptı boyunu hiç uzatmadı lutfen bu ürüne inanmayınız garantili bir ürün olmadığı gibi zararıda var.insanları kandırmak için ülkemizde herşey yapilıyor.boy uzamasına katkı sağlayan kanıtlanmış bir ürün varsa lutfen benle paylaşın.

Misafir Avatar
buji & 1 yıl önce

ben kullanıyorum çokta memnunum

Misafir Avatar
yasin şen 1 yıl önce

arkadaşlar ben 2 aydır düzenli kullandım ama hiç bir faydasını göremedim. kandırıyorlar inanmayın. butün hevesiniz boşa gider.

Misafir Avatar
r49 1 yıl önce

ben 20 yaşımdayım daha alalı 1 hafta oldu faydasını görürsem yazacam arkadaşlar

Misafir Avatar
can. 1 yıl önce

19 yaşındayım bugun baslasım kullanmaya ilk kutu bitince tekrar yazacam..
herkes ayrı cins olmuş cevap vren yok soru soran cok.
benim sonucumu bekleyin durust ve kesin sonuçları yazacam.

Misafir Avatar
Mine 1 yıl önce

hic bir işe yaramiyor ben 3ay kullandim hiç bir şey yapmadı yalaaaan hepsi

Misafir Avatar
Emel 2 yıl önce

merhaba ben yurdisinda yasiyorum benim elime 14 gun icinde ulasti, 1 hafta oldu yan etkisi yok daha bi faydasini gørmedim ama insallah gørurum yakinda size iyi veya køtu sonuc vericem