Lineatabs yorumları

Fazla kilolara sahip olanların son günlerde en sık duydukları tek şey haline gelen Lineatabs, genel olarak zayıflamaya yardımcı ve ağırlıklı olarak vücuttaki yağ oranını düzenlemeyeyarayan ve sizi yağlardan kurtaran bir yardımcı üründür.

16 Şubat 2013 Cumartesi 16:46
Lineatabs yorumları
 Özellikle aşırı yemek yediğiniz ve özellikle yağlı gıdalar tükettiğinizde bu kapsülü eriterek içiyor ve yediklerinizin vücudunuzda yağ olmadan dışarıya atılmasını sağlıyorsunuz.
 Lineatabs yorumlarında, kullanıcıları genel olarak gidişattan memnun kaldıklarını söylüyor. En çok gelen yorumlar arasında, artık korkmadan yemek yediklerini ve kilo yapacak diye korkudan yaklaşamadıkları kızartmaları gönüllerinde yediklerini belirtiyorlar. Tek yaptıkları ise aşırı yağlı yiyecekleri yedikten sonra bir adet suda eriterek içmeleri. Su ve yağ nasıl ayrışıyorsa aynen vücudunuzda da bu etkiyi görecek ve vücudundan atılmasını sağlayacaklar.

 Kullanan bir ok kişi hazım sorununu daha iyi yendiğini ve kendini daha hafif hissettiklerini söylüyorlar. Özellikle psikoloji açıdan daha rahat olduklarını ve istedikleri yemeği korkmadan yediklerini de ekliyorlar.

 Lineatabs yorumlarında, birçok kullanıcı çantalarında sürekli taşıdıklarını ve bir davet gittiklerinde korkmadan ikram edilen her şey yiyebildiklerini ekliyorlar. Yedikten sonra pişman olmadan ve suçluluk duygusu duymadan hayatlarına devam ediyor ve yemeni keyfine vardıklarını söylüyorlar. Sizlerde artık bu ürününden vazgeçemeyecek ve sürekli sizi en çok rahatsız eden zamanlarda kulanım yaparak dilediğinizi yiyebileceksiniz. 

 Bu ürünü kısaca ve özetle anlatmak gerekirse, sizin yediklerinizin bir sünger ile karşılayacak ve içindeki tüm yağları içine hapsederek vücuttan atacaktır. Böylelikle sizler yağı vücudunuza depolamayacak ve kilo alımlarınıza dur diyeceksiniz. Hem pratik kullanımı hem de kolay içimi ile vazgeçilemeyen bu ürünü satın alabilirsiniz. Önerilerinizi ve yorumlarınızı sizlerde paylaşıp bilgi verebilirsiniz. Çok kısa zamanda bir çok kullanıcıya ulaşan bu ürün sizin de büyük bir kurtarıcınız olabilir.



Funda Güleç
Troit hatasıyım, troit hastaları kullanabilirmi.kimler kullanamazacıklamasına lütfen troit hatalarınıda düşünerek acıklama yazarmsınız.Cünkü kilo alımının altında yatan en büyük etken hormonlar ve troit hastalığı.


Metin Ilaç · Takip Et ·  Üst Düzey Yorumcu · Metin İlaç'ta çalışıyor · 2.163 abone
Troid hastalarında herhangi bir yan etkiye rastlanmamış olmasına rağmen kullanmadan önce doktorunuza başvurabilirsiniz.


Lineatabs yorumları
Kübra Batı · 
funda hanım ben troit hastasıyım doktoruma sordum sakınca yok dedi doktorum gürkan beydir hatta kullanabilirsiniz...


Zehra Yılmaz · İstanbul
arkadaşlar süper bişi bu 15 gün kadar oldu 3 kilo verdim herkes duysun:))


Aylin Kurdoğlu Şeşenoğlu · İstanbul
gerçekten kilo verdinizmi lütfen yazin


Derya Çakaloğlu
peki hernagi bır rejım yaptınızmı? veya yediklerinize dikkat etinizmi?


Zehra Yılmaz · İstanbul
Aylin Hanım gerçekten kilo verdim, ama hala kullanıyorum umarım almam verdiklerimi. Derya Hanım herhangi bir rejim yapmadım zaten çok yemek yiyen biri değilim az az sık sık tüketiyorum.
Yanıtla · 13 · Beğen · 12 Şubat, 10:47


Derya Gülen · Özel kalamış lisesi
bende sitede bahsetmiş olduğunuz programda görmüştüm gürkan kubilayı ben çok beğenirim ve genelde dediklerini uygularım gürkan beyin. 15 gün oldu kullanmaya başlayalı ve 3 kilo verdim ve kendimi hafiflemiş hissediyorum. Ben çok memnunum tavsiye ederim


Hediye Zeybek · Karşıyaka
selm deraya hanım gercekten kilo verdinizmi ve diyet yaptınız mı


Tolga Sanevi · BODRUM DIVE CENTER'de Sports Manager
Erkeklerde de işe yarıyor sanırım. 1 haftadır ciddi bir metabolizmam hızlandı ki az yemek yiyince başı dönenlerdenim. Neyse şükür iyi gelirse artık yemektente kesmeyiz.


Esra Tanağardıgil Sak · Antalya
arkadaşlar bende bugün sabah sipariş verdim.biraz tedirginim aslında ama bakalım.umarım faydası olur:((


Merve Toraman Yüksel
e sonra ne olacak kiloları verdikten sonra ilacı bırakınca geri alacakmıyız merak ettim


Metin Ilaç · Takip Et ·  Üst Düzey Yorumcu · Metin İlaç'ta çalışıyor · 2.163 abone
Merve Hanım merhaba Lineatabs’ın içerisinde barındırdığı Solusitan sadece kilo vermenizi değil aynı zamanda verdiğiniz kiloları da korumanızı sağlıyor.


Ummuhan Gural Coban · Laborat ve veteriner sağlık
bnde almak ıstıyorum ama korkuyorumuzun sure kullananlardan yorum almak ıstıyorum lutfen yardım edın


Gözde Selda Karaman · 19 Mayıs üniversitesi
yaza kadar kilo vermem lazım kardeşimin düğünü var. sipariş ettim 1 kutu hem hapta değil suya atıyomuşun sandoz gibi. eğer kilo verirsem daha fazlasını almaya razıyım yeterki gitsin şu kilolar. bakalım istediğim sonucu alırsam yine yazarım arkadaşlar.


Elif Önal · Bursa, Turkey
gercekten ıse yarıyormuuu arkadaslar ???


Gözde Selda Karaman · 19 Mayıs üniversitesi
bu ayın 7'sindan beri kullanıyorum neredeyse 1 hafta oldu 1 buçuk kilo vermişim. ben de yarıyor arkadaşlar umarım sizdede faydası olur.


Eda Aslan
bende almak ıstıyorum gercekten ıse yarıyormu
Yanıtla · Beğen · Çarşamba, 08:30


Kezban Sezgin · Ev'de Bebek bakıcısı


Arzu Ercan
UZUN SÜRELİ KULANAN VARMI ARKADAŞLAR MESALA 4 KUTU BANA BİLGİ VERİRSENİZ 3 SEANSTA KAÇ KİLO VERİLİYOR..KALP ÇARPINTISI BAŞ DÖNMESİ YAPIYORMU...


Kadriye Gözler Dokuyucu · Anadolu Üniversitesi Okul Öncesi Öğretmenliği
mrhb mide rahatsızlığı olanlar kullanabiliyormu acaba mideye bir yan etkisi varmı?


Metin Ilaç · Takip Et ·  Üst Düzey Yorumcu · Metin İlaç'ta çalışıyor · 2.163 abone
Lineatabs'ın mideye kanıtlanmış herhangi bir yan etkisi yoktur. Mide rahatsızlıkları yaşayan kullanıcılarımız güvenle kullanabilirler.


Sebile İnceoğlu Işık
arkadaşlar kilo veren varmı? lütfen yazın bende almayi duşunuyorum da :)


Nilüfer Kaya · Dalin Bebek Bakım Uzmanı'da çalışıyor
kullanalım ama sonra kilo aldırırmı


Metin Ilaç · Takip Et ·  Üst Düzey Yorumcu · Metin İlaç'ta çalışıyor · 2.163 abone
Nilüfer Kaya Lineatabs’ın içerisinde barındırdığı Solusitan sadece kilo vermenizi değil aynı zamanda verdiğiniz kiloları da korumanızı sağlıyor.


Meral Demirci · Kocaeli Üniversitesi
18 gündür kullanıyorum arkadaşlar hem tadı güzel hem de şimdiden 3 kilo verdim. resmen içimdeki yağları çekiyomuş gibi hissediyorum.


Sevinç Yıldız
meral hn. buarada rejım yapıyormusunuz yada bır yan etkısı oldumu tşk. ederım


Meral Demirci · Kocaeli Üniversitesi
hiç diyet yapmadım. bir yan etkiside olmdı çok şükür. korktum ilk başta yan etki yapar mı diye ama bişey olmadı.


Eda Aslan
merl hanım gercekten zayıfladınızmı bende almayı dusunuyorumda
Yanıtla · Beğen · Dün, 11:54


Songül Dönmez · Uşak
arkadaşlar bende dün sipariş verdim bir kutu.eğer faydasını görürsem daha fazla alacağım. kilo verirsem tekrar yazarım.


Hatice Sökeli · Ankara Gazi Üniversitesi
yaklaşık 10 kilo vermem gerekkiyor ama yemek yemeği çok seviiyorum...hemen 3 kutu sipariş ettim yarın elime ulaşır tekrar yazarım


Dila Yaren
bende bugün iki kutu sipariş verdim hafta sonu alimde olur 10 kilo fazlam var eğer faydasını görürsem mutlaka yazarım


Hicran Kaplan
kimse cevap yazmadı basende göbekte gidiyormu hanımlar


HAYALLER
suya karıştırılarakmı içiliyor


Metin Ilaç · Takip Et ·  Üst Düzey Yorumcu · Metin İlaç'ta çalışıyor · 2.163 abone
1.1 Bardak soğuk suyun içerisine Lineatabs tabletini koyun,
2.Tabletin çözülmesini bekleyin,
3.Tablet tamamen eridikten sonra öğününüzden hemen önce ya da öğününüz esnasında için.


Atilla Yıldırım-yamtar · Türkiye Tarım Kredi Kooperatifleri'de Memur
ayrı bir diyet gereklimi.ben bugünden(14.02.2013) içmeye başladım,diyet yapmalımıyım.kilo vermek için.


Metin Ilaç · Takip Et ·  Üst Düzey Yorumcu · Metin İlaç'ta çalışıyor · 2.163 abone
Atilla Yıldırım-yamtar Herhangi bir diyet programı yapmanıza gerek yoktur. Kilo verdikten sonra yediklerinize dikkat ettiğiniz sürece verdiğiniz kiloları korumak daha da kolay olacaktır.


Hatice Tekin Çağırıcı
antidepresan ilacıyla bir yan etkisi olur mu acaba ?


Metin Ilaç · Takip Et ·  Üst Düzey Yorumcu · Metin İlaç'ta çalışıyor · 2.163 abone
Ürünümüzün kanıtlanmış herhangi bir yan etkisi yoktur. Kullanmadan önce doktorunuza da başvurabilirsiniz.


Burcu Yilmaz · ASGAR ELEKTRİK&İNŞAAT'ta çalışıyor
KARGO TESLİM SÜRENİZ KAÇ GÜN?


Metin Ilaç · Takip Et ·  Üst Düzey Yorumcu · Metin İlaç'ta çalışıyor · 2.163 abone
Ürünümüz 1-4 iş günü içerisinde elinize ulaşmaktadır.


Ümran Erden
bugün aldım ve başladım şuan 76 kiloyum ve burda atıp tutmak için yazmadım eğer etkisni i görürsem yazıcam hepsini hedefim 10 kilo son 5 yıl öncesine kadar 58 killoydum benimde troit oroblemim var bakalım ne kadar etkili burda bildiricem arkadaşlar


Sibel Zağliol · MetHaş Mühendislik'te çalışıyor
Arkadaşlar günde iki kez sabah akşam her yemekten önce kullanılıyormuş detaylı bilgi için aradım bakalım bende bugün spariş verdim inşallah istediğimiz sonuca ulaşırız.


Bahar Korkmaz
benim midemde asit ödem mikrop ve gastrit çıktı.çok az yiyorum ama midemin şişkinliği hiç inmiyor.ben kullanabilirmiyim.kullansam kilo verebilirmiyim


Metin Ilaç · Takip Et ·  Üst Düzey Yorumcu · Metin İlaç'ta çalışıyor · 2.163 abone
Merhabalar Bahar Hanım; Lineatabs'ın mideye kanıtlanmış herhangi bir yan etkisi yoktur. Mide rahatsızlıkları yaşayan kullanıcılarımız güvenle kullanabilirler.


Seval Yakub Ceylan
BİRDE KİLOMUZU VERDİK İSTEDİĞİMİZ KİOLYA GELDİK HALEN BU LİNEATABS DEVAM ETMEMMİZ GEREKİYORMU KİLO VERDİKTEN NE KADAR DEVAM EDECEĞİZ ACABA


Metin Ilaç · Takip Et ·  Üst Düzey Yorumcu · Metin İlaç'ta çalışıyor · 2.163 abone
Merhabalar Sevil Hanım, ürünümüz kilo vermenize yardımcı olduğu gibi kilo kontrolü de sağlamaktadır. 6 seans sonunda istediğiniz kiloya ulaştığınızda yediklerinize dikkat ederek kilonuzu koruyabilirsiniz. Deneyimlerinize bağlı olarak ürünümüzü kullanmaya devam edebilir ya da bırakabilirsiniz.


Burcu Demiroğlu Tiftik · Takip Et · AYDIN AKGÜR MOTORLU ARAÇLAR SAN.TİC'de MUHASEBE SORUMLUSU
3 TABLET ALDIM BUGÜN SİPARİŞİ GİRDİM SONUÇ OLUMLU OLURSA YAZICAĞIM BURDAN TEKRAR...


Sngl Karadeniz
merhaba ben 2. dogumumda 23 kılo aldım bunun 4 kılo kadarı kaldı çok ugrasıyorum ama bır turlu gıtmıyor urununuz göbek ve basendekı yaglarada etkı edıyormu sanırım o 4 kılo bu bölgelerde kaldı göbek bir türlü gitmiyor...


Metin Ilaç · Takip Et ·  Üst Düzey Yorumcu · Metin İlaç'ta çalışıyor · 2.163 abone
Ürünümüz tüm bölgelerdeki yağlanmalarda etkilidir.


Filiz çalışkan · Takip Et
merhaba bende sıparıs verdım...gunde 2 defamı kullanıyoruz tam olarak anlayamadım...


Metin Ilaç · Takip Et ·  Üst Düzey Yorumcu · Metin İlaç'ta çalışıyor · 2.163 abone
Günde 2 defa kullanabilirsiniz. Öğünlerinizden hemen önce ya da öğününüz esnasında içebilirsiniz.


Rüya Tokgöz · Takip Et
arkadaşlar gerçekten işe yrıyomu bende almak istiyorum zayıflayan varva söylesin lütfen


Münevver Palas · Takip Et · Nazhan hotel'de İşletme
ewet arkadaşım aldım 2gündür fark var kendimde görüyom


Eylem Yılmaz · Takip Et
gerçekten işe yarıyormu


Esra Gürses Toprak · Anadolu Üniversitesi
arkadaşlar emzirenler için bi sakıncası var mı acaba?


Metin Ilaç · Takip Et ·  Üst Düzey Yorumcu · Metin İlaç'ta çalışıyor · 2.163 abone
Hamile ve emziren bayanların kullanmadan önce bir uzmana başvurmalarında fayda vardır.


Duygu Doğan
Ben dün başladım...sonuçlarını mutlaka paylaşıcam..


Banu Sarı
bende almayı düşünüyorum uzun süredir kullanan arkadaşlar varsa daha detaylı bilgiler verebilirler mi acaba


Özlem Çetiner Topbaş
8 aylık bebeğim var ve emziriyorum bende kullanabilirmiyim acill cvp lütfen:)


Metin Ilaç · Takip Et ·  Üst Düzey Yorumcu · Metin İlaç'ta çalışıyor · 2.163 abone
Hamile ve emziren bayanların kullanmadan önce bir uzmana başvurmalarında fayda vardır.


Özge Gençler · İstanbul
bende bugun sipariş verdim bakalım sonuc nasıl olucak..


Birgül Özaydın Eyidemir
günde kaç kere içiliyo


Metin Ilaç · Takip Et ·  Üst Düzey Yorumcu · Metin İlaç'ta çalışıyor · 2.163 abone
Merhabalar Birgül Hanım, Lineatabs öğünlerden önce 1 tablet şeklinde içilmelidir. Örneğin günde 3 öğün yemek yiyorsanız 2 kere kullanabilirsiniz. Günde bir öğünü Lineatabs almadan yemeniz gerekmektedir. Çünkü vücudun yağa da ihtiyacı vardır. Günde 2 adet kullanım idealdir.


Dila Yaren
metin ilaç ben gün akşam kullanmaya başladım diyet yapmam gerekiyormu ve nekadar su tüketmeliyim lütfen cevap


Metin Ilaç · Takip Et ·  Üst Düzey Yorumcu · Metin İlaç'ta çalışıyor · 2.163 abone
Merhabalar diyet yapmanıza gerek tok Dila Hanım. Günde 2 litre su tüketirseniz hem sağlığınız açısından hem de kilolarınızı daha hızlı vermeniz açısından etkili olacaktır.

Kuaför Caglar Gül
ben bugun sipariş verdim ınsallah ıse yarar yararsa tektar kullanıcam umarım ıse yara


Sezin Gündoğdu
EŞİM ŞEKER HASTASI KULLANABİLİRMİ???


Metin Ilaç · Takip Et ·  Üst Düzey Yorumcu · Metin İlaç'ta çalışıyor · 2.163 abone
Şeker hastalarında herhangi bir yan etkiye rastlanmamış olmasına rağmen kullanmadan önce doktorunuza başvurabilirsiniz.


Sevilay Çelik
Metin Ilaç astım hastasıyım kulandığım ilaç larda kortizon olduğu için kilo aldım bendede işe yararmı.


Metin Ilaç · Takip Et ·  Üst Düzey Yorumcu · Metin İlaç'ta çalışıyor · 2.163 abone
Sevilay Çelik astm hastalarında kanıtlanmış herhangi bir yan etkisi bulunmamaktadır. Kilolarınızdan kurtulmak için kullanabilirsiniz.


Arife Tepe Karadağ · Tavşanlı Kız Meslek Lisesi
6 seans dediğiniz nedir yani kaç kutu


Metin Ilaç · Takip Et ·  Üst Düzey Yorumcu · Metin İlaç'ta çalışıyor · 2.163 abone
Arife Hanım 6 seans 6 kutuya denk gelmektedir.


Funda Kaya
bende bugün istetdim işallah işe yarar arkadaşlar






YORUM YAZ

  • Ad Soyad:

  • Yorum:

  •  

    @name x

  • UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

      Yorumlar
      Toplam 101 yorum mevcut

    • İrem Arsu @ülfet gülce 5 ay önce yorumlandı

      si̇ze katılıyorum bende onu düşündüm yukardakilerin hiçbiri gerçek kullanıcı değil tamamen bir kumpas. metin ilaç neden burdaki yorumlara da bakmıyor ?

    • ilkay sarı 11 ay önce yorumlandı

      75 kiloluyum bende sipariş vermek istiyorum ama kilomu verememekten korkuyorum sizce verebilirmiyim

    • özlem erturk 1 yıl önce yorumlandı

      metin ilaç,ben gunde 2 öğün yemek yıyorum ıkı öğünde de kullansam sakıncası var mı yoksa vucutta yağ kalması ıcın 3 öğüne mı cıkarmalıyı.tesekkurler

    • belkıs kaya 1 yıl önce yorumlandı

      2.kutu bitmek üzere 1 gram bile kilo vermedim yediklerimede cok dikkat ediyorum henüz bir faydasını görmedim

    • Esin Bozkurt 1 yıl önce yorumlandı

      birkaç gündür araştırıyorum.çok ürün inceledim.çok kararsız kaldım ama sonunda lineatabs istemeye karar verdim .şimdi siparişimi de verdim.gelir gelmez kullanmaya başlayacağım.çok yiyen bir insan değilim.ama metabolizmam yavaş çalışıyor ve yediklerimi yakamıyorum.ürünü kullandıktan sonra neler olduğunu yazacağım.çünkü birçoğu sonuçlarını yazmamış.inşallah ben iyi sonuçlarla paylaşırım.

    • ülfet gülce 1 yıl önce yorumlandı

      merhaba arkadaşlar yorumlara bakıyorumda hep olumsuz kendini kanıtlamış bir doktor nasıl olurda ekranlarda hiç korkmadan çıkıp yalan söyler ya alan arkadaşlar kurallara göre kullanmıyor yada gerçekten bu bir tezgah diğer sayfalarda her soruya cevap veren metin ilaç burda tek satır bile yazamamış sesimi duyan varsa cevap yazsın bu durumun dava yolu açıkmı

    • sedir gürel 1 yıl önce yorumlandı

      allkolle kullanımı nasıl oluyor? alkol kilosunu da verebiliyor muyuz?

    • nazan müjde 1 yıl önce yorumlandı

      bugün tartıldım ikinci kutumu bitirmeme ragmen 1 gram dahi vermemişim..tamamen fiyasko bi ürün ve para tuzağı arkadaşlar...

    • belkız altın 1 yıl önce yorumlandı

      aldım ama hiç bir faydası yok buna inanın arkadaşlar

    • şule alkan 1 yıl önce yorumlandı

      69 liraya satılan karbonat. bildiğiniz karbonat olup, sabah akşam internet reklamlarıyla öeğhhhh getiren bir başka metin ilaç zamazingosu. hayır arkadaş senelerdir aynı teraneyi yapıyor bu adamlar, bari firma adını değiştirin değil mi?

    • duru mata @demet tug 1 yıl önce yorumlandı

      buna benzer vucuttaki yağı dışkı ile atan xenical diye bir ilac var. bunu kullandım. sonra bir kac ilac daha kullandim en sonunda bagirsaklarimi hasta ettim. vucudumuz ac kalmayacagina inandigi taktirde depoladigi yaglardan kurtuluyor. bununda tek yolu ayni saatlerde yedi ogun yemek ve az yemek hap alir gibi. ve bol su tuketmek birde yuruyus ile ayda dort kg garanti

    • Aylin Şahin 1 yıl önce yorumlandı

      günde en fazla kaç tablet kullanmalıyız?zayıflamak için hergün tablet almamız zorunlumu?sabah,öğlen,akşam gibi saat,zaman kavramı içeriyormu?
      biligilendirmeniz için şimdiden teşekkür ederim.

    • HATİCE AKKUŞ 1 yıl önce yorumlandı

      slm lipitabs kullanıcıları;ben 15 gündür kullandım ama hiç 1 kilo bile veremedim,paranıza yazık ben attım paramı bari siz atmayın çok samimiyetimle yazıyorum.1haftadır yarım saat sabah yarım saatte akşam yürüyüş yapıyorum 1.5 kilo verdim.bol bol su tabikide.

    • Jim 1 yıl önce yorumlandı

      ben 3 aydır kullanıyorum 7 kilo verdim

    • ozge @özlem 1 yıl önce yorumlandı

      özlem hanım gürkan beyle görüştüğünüzü yazmışsınız ben ürün hakkında tereddüte düştüm lıneatabs mı lipitaps mı marka farkı var mı??

    • DENİZ 1 yıl önce yorumlandı

      peki yemekle alkol alınyorsa aciklarmısınız?? yada sadece alkol dan onçe alırsam faydası olurmu??

    • sahime açan 1 yıl önce yorumlandı

      şiddetli baş agrısı yapıyor daha cok acıktırıyor arkadaşlar 3 kutu aldım ama hepsi yalan metin ilaç parayıda ıade etmıyor

    • masal başak 1 yıl önce yorumlandı

      ben 16 yaşında 80 kiloyum kullanmamda sağlığım gelişimim açısından zararı olur mu acaba?

    • yaşar kapudan basatlı 1 yıl önce yorumlandı

      lineatabs mı? libitabs mı? metin ilaçtan bana gelen neden libitabs ben bişey anlamadım 3 kutu aldım acaba kandırıldımmı? sitede her iki ürünün reklamı görünüyor artık reklamlar lineatabsa döndü yani olan insanların parasına oluyor benim gibi ben şikayetçiyim arkadaşlar almayın yazık paranıza para iade deniliyor ama yalan

    • ... 1 yıl önce yorumlandı

      acil zayıflamam lazım bana yardım edin gerçekten i̇şse yarıyormuuuuu?

    • neslihan aksoy 1 yıl önce yorumlandı

      lipitabsla lineatabs farklı urunlermı bılgı verırmısınız

    • güler kaya 1 yıl önce yorumlandı

      arkadaşlar bende aldım kilo verirsem yazıcam ama şu bir gerçek ne kadar ilaç kullan bence siporda yapmalıyız

    • Dilek canoğlu 1 yıl önce yorumlandı

      arkadaşlar bu ürünü sakın almayın bu pozitif grup 3 kagatcı memnun kalmazsanız alacaz diyolar ama yalan ve hiç zayıflatmıyor ben bu firmayı mahkemeye vercem

    • burcu kara 1 yıl önce yorumlandı

      ben 2 kutu kullandım 3.kutuya basladım hıcbır faydasını görmedim hatta iştahım acıldı ve kendımde şişkınlık hıssedıyorum kesınlıkle tavsıye etmıyorum paranızada zayıflama hayalınızede yazık oluyor.

    • niye @sezen 1 yıl önce yorumlandı

      2 hafta once kullanmaya başladığınızı söylemişsiniz, bir etkisi var mı?

    • havva özkul 1 yıl önce yorumlandı

      slm herkese bende yeni aldım daha dün başladım arkadaşlar.bakalım kilo verebilecekmiyim gerçekten..ileriki zamanda sonucu paylaşacağım sizlerle...konya

    • hayriye enes 1 yıl önce yorumlandı

      ya arkadaşlar ben şimdi sipariş verdim 18.04.2013 tam 20 kilo fazlam var 2 yaşında cocugum var 23 yaşındayım allah rızası icin dogru söyleyin faydasını gören var mı

    • özlem 1 yıl önce yorumlandı

      ben gürkan bey'n kliniğine gidiyorum. yani gükan bey'in önerileri ile zayıflıyorum. hepinizi aydınlatmak için yazıyorum. gürkan bey'in kendisine sordum ben bu tabletleri dediği şu: kullanabilirsiniz rahat kaçamak yapmanızı sağlar dedi. bizim kaçamak öğünlerimiz var onlardan önce alırsınız rahat rahat yersiniz. yani bu tabletler kilo vermeye değil mevcut kilonuzu muhavaza etmeye ve yediğimiz yağlı yemeklerin kilo yapmasını engellemeye yardımcı benim gürkan beyden aldığım bilgi bu.

    • nuray 1 yıl önce yorumlandı

      ben bu ürünü siperiş vermek için girmiştim ama yorumları okuduktan sonra korktum almamayı düşünüyorum bi tafafta ilacın çok faydası olduğu söyleniyor bu siteye girdiğimde çoğu insanda işe yaramamış lütfen cevap verirseniz sevinirim alıp almamakta çok kararsız kaldım

    • şllşşil @demet tug 1 yıl önce yorumlandı

      yalannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn arkadaslar almayin inanmayinnn meti̇n i̇laç cevap versene noldu...!!! hatta face sayfasindan sana daniştim bana attigin li̇nkle siparis verdim ama tik yok i̇ki̇ ki̇şi̇ kullandik yaziklar olsun haram olsun...!

    • semiha 1 yıl önce yorumlandı

      merhabalar tansiyonum var zararı olurmu ayrıca yaş sınırlaması varmı

    • bedia altınkaya 1 yıl önce yorumlandı

      2 gündür kullanıyorum bakalım ne olucak ama bugün iştahsızlık başladı bende

    • menekşe sarıgün 1 yıl önce yorumlandı

      iyi günler ben 26 yaşındayım ve 87 kiloyum boyum 1.55 gerçekten işe yarıyormu ve benim bnu kilolar gitmesi için kaç kutu kullanabilirim kurtulmak istiyorum bu kilomdan lütfenn cevap yazın bu kapsul sipariş hattını yazın orjinalı almak isterim

    • gülnur 1 yıl önce yorumlandı

      10 kilo fazlam var bende diet hapları kullanıyodum ama tv de ölenleri görünce korkup kestim ama bu lineatabsın yorumlarının okuyunca heveslendim acaba kullanmalımıyım arkadaşlar ne tavsiye verirsiniz

    • Ati 1 yıl önce yorumlandı

      eşime i̇ki̇ kutu aldim.yi̇rmi̇ gün kullandi hi̇ç bi̇r i̇şe yaramadi, sakin alipta böle safsatalara paranizi boşa harcamayin.di̇yeti̇ni̇zi̇ yapin bi̇razda spor ki̇lolarinizi veri̇n.fi̇rmaylada görüştüm hi̇ç bi̇r cevap veremedi̇ler.eşi̇mi̇n üç li̇lo fazlasi vardi 300 gr bi̇le vermedi...

    • nalan öz 1 yıl önce yorumlandı

      arkadaşlar bu bir oyun mu facebookdaki yorumların aynısı bunlar,kopyala yapıştır bu çook saçma..samimi bulmuyorum.ya zararlıysa ilaç çok büyük vebal bu..

    • emidaf... 1 yıl önce yorumlandı

      böyle bişeyin olup almadın gürkan beyden öğrenebilrmiyiz?

    • şenay 1 yıl önce yorumlandı

      ayrıca enterasan bişi var bu ürünün 2 ismi var ilginç lipitabsmı yoksa lineatabsmı dolandırıcdılığın bu kadarı?

    • şenay 1 yıl önce yorumlandı

      bende sipariş vermeyi düşünüyordum ama iyiki yorumları okumuşum vaz geçtim kilo verdim diyenler var onlarında gerçekçi olduğuna inanmıyorum bu kadar uç nokta sonuçlar olamaz bende 9 çay kullanıyorum bi haftada 1 kilo aldım spor yapmama rağmen bu dünyada işleri işte öbür dünyada ne yapacakla acaba bu gürkan kübilayda polem çıktı allaha haval ediyorum insanlarla oynuyolar

    • glgl 1 yıl önce yorumlandı

      efferslim le farkları var mı acaba hangisi daha etkilidir?

    • GURHAN @demet tug 1 yıl önce yorumlandı

      i̇şe yaramaz tuzak buda

    • semra 1 yıl önce yorumlandı

      arkadaşlar ben 1 haftadır kullanıyorum tam 4 kilo verdim ve diyet yapmadım iyi bir ürün
      tavsiye ederim

    • şirin 1 yıl önce yorumlandı

      ben sipariş vermeyi düşünüyorum merak ettiğim bi kutuda kaç kilo verebilirim hızlı kilo alıp veriyorum yürüyüşte yapıyorum yoğun birde iş hayatım var inşallah çözüm olur bir kutu yeterlimi acaba çok az bi fazlam var

    • hatice sarıkaya 1 yıl önce yorumlandı

      bn 61 klom byumda 1.68 53 olmak istymm ne kdar kullanmam lazm bn dha önce fx 15 kullnmştm ynetksi çk oldu we kalp çrpntım çok aşırı olduu bnda war mıdr we nsl sparş wercm

    • kılınc @demet tug 1 yıl önce yorumlandı

      merhaba bnde 3gun oldu spırıs verelı yorumları okudum sasrdım.acaba bnde mı pısman olcm kafam karıstı:( kubılay dr ıyıdr o hngısını tavsıye edıyo bırsuru tablet markalar var:(

    • papatya 1 yıl önce yorumlandı

      15 gündür kullanıyorum 1 gr bile verdirmedi üstelik yiyeceklerime dikkat ettiğim halde hiç bir işe yaramıyor para tuzağı sakın almayın

    • selin yurt 1 yıl önce yorumlandı

      ben bu ürünü aldım neredeyse 2 kutu bitecek ama hiç bir faydasını görmedim paramı iade edeceklerini söylüyorlar ama 1 haftadr aryorum beklememi söylüyorlar. hiç iyi değil tavsiye etmyorum

    • elif bektaş @deniz kara 1 yıl önce yorumlandı

      fiyatını boşverin işe yaramıyor para tuzagı ben kullandım paramıda vermediler oyalayıp dalga geciyorlar param gitti sizin gitmesin

    • ayla göktaş @aysegul sak 1 yıl önce yorumlandı

      aysegul sak hanım ben sıteye bugun gırdım hıc toplatıldıgı falan yok ruyamı gördunuzkı

    • zeynep özkan 1 yıl önce yorumlandı

      ben de büyük bir ümitle aldım 20 gündür kullanıyorum hiç bir etki olmadı.fazla yemek yemiyorum sadece öğünlerde yinede bir değişiklik yok üstelik çok pahalı.

    • ayse tulumm 1 yıl önce yorumlandı

      hiçbir faydası yoktur.satarken öyle kibar sonrasında faydasını görmedim iader istiyorum deyince sürekli telefonu yüzüme kapattılar günlerce konusabilmek için uğraştım sonuç alamadım. saonrasında bi de utanmadan 15 gün süreniz dolmuştur iade yapamayız diyorlar kimin yüzünden doldu 15 gün... kesinlikle para tuzaği hi̇i̇ççç almayin

    • deniz kara 1 yıl önce yorumlandı

      burdaki yorumları okudum çok etkilendim ama fiyatı çok fazla

    • kübra yîlmaz 1 yıl önce yorumlandı

      arkadaslar ben bugun siparis verdim ever gercekten use yararsa yazicam tekrar umarim param bosuna gitmez

    • melek özcan 1 yıl önce yorumlandı

      ben tam kilo vermeye baslıyordum ki ilaç bitti ama işe yarıyo bencede ama alamadım bidaha :/

    • tulay tulay 1 yıl önce yorumlandı

      slm ben bu urunu 8 gundur kullaniyorum oncekine bakarak simdi yediklerime cok daha dikkat ediyorum ama hala gram kilo veremedim. kullanmayada halen devam ediyorum su ana kadar faydasi olmadi eger olursa yine yazacagim:(((( slmlar

    • şengül battal 1 yıl önce yorumlandı

      ben kahvaltımı evde yapıp çıkıyorum.yani diyete uygun besleniyorum.fakat öğle ve akşam yemeklerimi iş yerinde yiyorum.lipitabsı öğle ve akşam yemeklerinde alsam olurmu?

    • mine can 1 yıl önce yorumlandı

      kolesterol ilacı ve kan sulandırıcı alıyorum.kullanmamda bir sakınca var mı?

    • aysegul sak 1 yıl önce yorumlandı

      merhaba arkadaslar bu gn lineatabs sitesine girdim satın almış olduğum lipitabs ürünü mahkeme kararı ile toplatılıyormuş sakın almayın

    • damlar 1 yıl önce yorumlandı

      merhaba arkadaşlar yaklaşık 1 saattir inceliyorum ürünü yorumları okuyorum.benim anlamadığım şu ki şu an yediklerinizi yakıyor ama önceden alınan kiloları yağlarıda mı eritiyor? yani kilo almamak içinmi yoksa var olan kilonuzu vermek içinmi kullanıyorsunuz?

    • yasemin yıldırım 1 yıl önce yorumlandı

      mrb arkadaşlar bende kullanmak istiyorum acaba selülütlerede faydası varmıdır bu ürünün cvp verirseniz sevinirim cok acil

    • elif 1 yıl önce yorumlandı

      metin ilaçtan aldım spor ve diyet yaparak kullandım hiç işe yaramıyor yalan söylüyorlar.olan parama oldu iade etmek isteyince paranızı vermedikleri gibi aynı numarayı aradıgınızda başka firma olarak acıyorlar ve tek söyledikleri biz satmıyoruz.helal etmiyorum

    • elif 1 yıl önce yorumlandı

      işe yaramıyor para iadesi yapmıyorlar.kandırıyorlar

    • Dilek K. 1 yıl önce yorumlandı

      mrb
      14 gündür lipitabs kullanıyorum fakat hıcbır etkısını gormedım yedıklerıme dıkkatde edıyorum ama aynı kılodayım ne aldım nede verdım sımdıye kadar benım 1 kılo olsa dahı vermem gereklıydı tum kullanım onerılerıne uyuyorum sorun nedır acaba yerdımcı olabılırmısınız?

    • ozgeee @fatma yaman 1 yıl önce yorumlandı

      neden iade etmek istediniz? almayı düşünüyorum gürkan beye guvenerek alacagız cevaplarsanız sevinirim

    • serpil67 1 yıl önce yorumlandı

      15 mart 2013 tarihinde lipitabs kullanmaya başladım günde ikiden yemeklerden önce başladığımda 89, 5 kğ. kesimdir 91 kğ. oldum neden zayıflayamadım lütfen bu durum hakkında bana bilgi verir misiniz yoksa 5 kutu hap almıştım iiâdesini istiyeceeğim...

    • bahar @meliss 1 yıl önce yorumlandı

      kesinlikle tavsiye etmiyorum ben 2. kutuyuda bıtırdım hala aynı kıloyum kesınlıkle zayıflatmıyor yalan hepsı tavsıyem her sabah yuruyun ve aksam yuruyun ıstedıgınızıde yıyın 1 ayda ıstedıgınız kıloyu verırsınız buna garantı verıyorum ben ıstedıgımı yıyorum aksam ve sabah yuruyorum yavas yavas ıstedıgım kıloyada gelıyorum bu ılacların hepsı yalan ınanmayın

    • gülten bülbül 1 yıl önce yorumlandı

      ben iki kutu lineatabs kullandım beş kilo verdim sonra internetten tekrar lineatabs diye girdim 4+1 sipariş verdim ürünler geldi fakat linetabs yazıyordu ambalaj farklıydı müşteri hizmetlerini aradım bana yurt dışındaki firmanın değiştiğini ondan kaynaklandığını ürünün aynı olduğunu söylediler.kulanıp memnun kalmazsam geri alacaklarını söylediler.metin ilaç firmasına meyil attım hala bana bilgi vermediler.çünkü bu kullandığım öncekinden tadı farklı ve daha geç eriyor ayrıca midemde şişkinlik yapıyor.

    • meliss 1 yıl önce yorumlandı

      2.kutuya başladım ...10 günü geçti günde 2 defa kallanıyorum..hala 1 kilo verdim:(...6 seans sonrası yazılıyor acaba 6 seans sonrası mı istenilen kiloya kavuşuluyor öğrenmek istiyorum..yoksa 2.kutuda da kilo veremeyeceksem almamayı tavsiye ederim:(

    • zeki bulak 1 yıl önce yorumlandı

      selam herkese beyler bayanlar ablalarım kardeşlerim bu gün itibariyle 06/04/2013 teslim aldim 2 tane size gelislmeleri yazıcam takip edin

    • ayşegül sak 1 yıl önce yorumlandı

      lineatabs diye sipariş verdim gelen ürün üzerinde lipitabs yazıyor yolladılar iade almıyorlar metin ilaçtan şikayetçiyim bir çok yerde okuduğum kadarı ile sahte ürün diyorlar haram zıkkım olsun

    • abdullah yarar @demet tug 1 yıl önce yorumlandı

      bende bir haftadır kıllanıyorum inşallah sonuç veririm

    • fatma yaman 1 yıl önce yorumlandı

      biz aldık 3 kutu ..iade etmek istedik aradık sizi 15 günden önce ama dönüş olmadı.....lütfen ilgilenin bu konuyla çünkü çok yanlış...bizde gürkan beye aldandık

    • salih kahraman 1 yıl önce yorumlandı

      bu ürün sahtemi acaba hiç memnun olan yokmu bu üründen... ben 174 kiloyum acaba 99 kiloya düşebilirmiyim.. 75 kilocuk verebilsem yeter...

    • dadmin 1 yıl önce yorumlandı

      birkişide demiyorki bu ürün güzel diye basıl asın kullansın millet

    • hülya çelik 2 yıl önce yorumlandı

      ben yakın zamanda 15 kilo kadar verdim fakat 5 kilo geri aldım hemen .lineatabs kullanırsam kalan kilolarımı verip tekrar almama şansım varmı?(not:çok çabuk kilo alıp veriyorum yardımcı oln lütfen)

    • derya karakaya 2 yıl önce yorumlandı

      3 hafta da 4 kilo verdim ben

    • nurcan 2 yıl önce yorumlandı

      hiç kilo veremedim yine inandım yine boş....

    • sezen 2 yıl önce yorumlandı

      basladım bakalım bugun ınsallah sonuc alan gurupta olurum sız aktarıyor olacagım gelısmlerı

    • zühal 2 yıl önce yorumlandı

      arkadailar bende aldım lipitabs marka sahte sanırım hiçbir işe yaramıyor 2 haftadır kullanıyorum sakın almayın.

    • HICRANNNNNN 2 yıl önce yorumlandı

      05.03.2013 tarıhınde kullanmaya basladım .ılk gunlerde daha rahat ıcerken sonrasında mıdemde yanmalar olmaya basladı . tıroıd hastasıyım 15 gunde degerler 2 katına cıktı . ıade vermek ıcın 2 gundur gorusmeler yapıyorum ıade formu maıl adresıne gonderılecegı soylendı beklıyorum

    • kezban erkan 2 yıl önce yorumlandı

      ben daha önce başka bi ilac kullanmıştım belirtmemin sebebi içtikten sonra bir gün içimde ne varsa cıkardım acıkcası böyle ilaclardan korkuyorum ama gürkan kubilay acok inanan biriyim ayrıca safra kesem yok ve reflüm var buna rağmen kullanabilirmiyim tek korkum yan tesir yaparmıı diye cevap yazarsanız sevinirim

    • SEZENNS 2 yıl önce yorumlandı

      bende aldim bakalim yola cikti umarim busfer hayallerim bitmez

    • serap özsu 2 yıl önce yorumlandı

      arkadaşlar tamamen para tuzağı.bende aldım hiçbir işe yaramadı paranızı boşa atmayın derim.benden söylemesi..

    • SEZEN SEZZN 2 yıl önce yorumlandı

      merhaba dha once okadar ilaç aldimki intrnetten ama giden kilo yrine parlarim tabiki umutlarim oldu bazilari gr vermedim drken bazileri hemen vermis elbet insanlarin metbolizmasi farklidir ancak bukadar uç sonuclar cikmamali çok farkli sitde satiliyor veren arkadaslar nerden aldiniz bizde çöpe tmayalim hem sagligimizi hem paramizi lutfen aciln cevap yazin

    • kumsal18 2 yıl önce yorumlandı

      biz iki kafadar 8 gün önce aldık ürünü henüz bir aşama kaydedemedik,en küçük bir faydasını göemedik umarım ilaç bittiğinde işe yarar artı olarak yediklerime dikkat de ediyoruz ama işe yaramadı.

    • Tülin. Fidan 2 yıl önce yorumlandı

      arkadaşlar. kaç. günde kaç kilo verdiniz. gercekten işeyarıyomu

    • Alev Erdoğuş 2 yıl önce yorumlandı

      merhaba arkadaşlar.gerçekten bu kadar etkili mi ?kız kardeşimin dügünü var ve benim çok acil iki ay icerisinde kilo vermem gerek.siparişini bugün verdim.yan etki yapar diye çok korkuyorum.

    • kararlı 2 yıl önce yorumlandı

      bende bugün aldım görücez inş işe yarar

    • nuray aykul 2 yıl önce yorumlandı

      5 gündür içiyorum 2 kilo verdim artı sabahları 1 saat yürüyorum tavsiye ediyorum kesinlikle

    • özden görmez 2 yıl önce yorumlandı

      bende iki kutu kullandım ve yarım kilo bile vermedim para tuzağı arkadaşlar başka hiç bir şey değil benden söylemesi üstelik asla para iadesi yapmıyorlar.

    • merve 2 yıl önce yorumlandı

      merhabalar, ben bugün sipariş verdim umarım faydasını görürüm ancak bir sorum olacak acaba günde 2 tane kullanmak şart mı, bir tane kullansam faydasını yine görür müyüm acaba?

    • Cüneyt eviren 2 yıl önce yorumlandı

      10 gün her öğün kullandım memnun kalmadım ve ürün iadesi almamak için ellerinden geleni yapıyorlar ayrıca üründe hiç bir işe yaramıyor hemen zayıflayın diyorlar ya yalandan başka bişey değil sakın inanmayın reklamlarda ismini kullandıkları ünlülerden ricam çıkıp halkı aydınlatmaları bu işe alet olmamaları.

    • öznur uysal 2 yıl önce yorumlandı

      mrb ben anneme 3 kutu lineatabs tableti aldım annem 1 gr bile vermedi. üstelik para iadesinden bahsediliyor birde taahhüt ediliyor koca bir yalan muhattap olacagınız bir kişi bile bulamıyorsunuz sakın tablet almayın tozunu bilmiyorum.

    • aslı 2 yıl önce yorumlandı

      bende kullanmak istiyorum ama korkuyorum uzun süre kullanan varmı yorum yapsın 2 kutu bitiren varmı?

    • dilekkk 2 yıl önce yorumlandı

      merhaba 1 sene once bypass oldum ve ameliyattan sonraki donemde aldığım yaklaşık 10 kilo fazlalığım var kullanmam da sakınca olur mu

    • nazlıcan 2 yıl önce yorumlandı

      ben spariş verdim ama...!ürünü en fazla 15 günlük kullananlar yazmış uzun süreli kullanıcıların yorumu neden yok...?

    • çiğdem arslan 2 yıl önce yorumlandı

      3 kutu sipariş verdim 2 .kutunun bitmesine çok az kaldı fakat hiç kilo veremedim düzenli koşu bandında her gün spor yaptığım halde ve yediklerime dikkat ettiğim halde hiç kilo veremedim ben hiç memnun kalmadım.

    • ece atcilar 2 yıl önce yorumlandı

      almak bi̇şey deil beni tok tutsun yeter gerecekden tok tutuyomu kulananlar varsa yazarlarsa sevinirim

    • ömer 2 yıl önce yorumlandı

      arkadaşlar 2 gundur kulanıyorum tabletı aldıktan 1-2 saat sonra şidetlı baş ağrısı yapıyor

    • funda yakın 2 yıl önce yorumlandı

      bende bu ürünü denemek istiyorum ama aklıma bişey taklıyo.milo verirken yağ mı kas mı kaybediyoruz?

    • demet tug 2 yıl önce yorumlandı

      4 gun oldu alalı bende yan etkılerı hhıc yokk bugune kadar bır cok hap denedım ve bulantı kusma bas donmesı oldu beynım uyustu tum ılaclarda ama tartılmadım verırsem emın olun yazıcam bol su ıcıyorum sımdılık ve yemek ıhtıyacını az hısedıyor ve tutabılme yetenegı verıyor sankı sımdılık bu kadar

    TÜM YORUMLAR
    Hava Durumu
    Tümü Anket
    Erkek nasıl olmalıdır?

    Linkler
    Kadın, Moda
    Karikatür
    • Peri masalı bitti...
    Sen de Yaz
    Ziyaretçi Defteri
    Ziyaretçi Defteri
    Siz de yazmak istemez misiniz?
    Ziyaretçi Defteri
    Arşiv

    
    DMCA.com